Aplikacija
Moja mreža korisnicima ne omogućava samostalno dodavanje obračunskih mjernih mjesta (OMM).
Korisnik aplikacije koji je postao novi vlasnik i sklopio s HEP – Operatorom distribucijskog sustava d.o.o. ugovor o korištenju mreže, mora
se prijaviti u aplikaciju putem sustava e-Građani, prilikom čega će se podaci o novom OMM-u automatski povući iz sustava i postati vidljivi unutar korisničkog profila.
Korisnik aplikacije koji u svoj korisnički profil želi dodati OMM za koji nema sklopljen govor o korištenju mreže, mora se također
prijaviti u aplikaciju putem sustava e-Građani te u dijelu Korisnička podrška ispuniti kontakt formu i zatražiti dodavanje OMM-a u svoj korisnički profil uz dostavu odgovarajuće popratne dokumentacije.
- Fizička osoba koja u svoj korisnički profil želi dodati OMM druge fizičke osobe (ili pravne osobe iz kategorije potrošnje kućanstvo), mora priložiti opću ili punomoć vlasnika OMM-a za pristup mjernim podacima i dostavu mjernih podataka putem aplikacije Moja mreža ovjerenu kod javnog bilježnika.
- Fizička osoba koja u svoj korisnički profil želi dodati OMM pravne osobe iz kategorije potrošnje kućanstvo, ne mora priložiti punomoć ako je u sudskom registru Trgovačkog suda zavedena kao ovlaštena osoba (vlasnik, direktor, prokurist) pravne osobe čiji OMM želi dodati u svoj korisnički profil.
Budući da ja aplikacija
Moja mreža namijenjena isključivo korisnicima mreže iz kategorije potrošnje kućanstvo, dodavanje OMM-a iz kategorije potrošnje poduzetništvo unutar aplikacije nije moguće.
Korisnik koji se u aplikaciju prijavljuje putem korisničkog imena (e-maila) i lozinke, u svom korisničkom profilu vidi samo ona OMM koja su u korisnički profil aplikacije bila dodana prije redizajna. Bez prijave putem sustava e-Građani, nema mogućnost dodavati nova OMM. Pristup mjernim podacima i dostava mjernih podataka za OMM drugih fizičkih i pravnih osoba koje su ranije dodavali u svoj korisnički profil, bit će mogući još samo u prijelaznom razdoblju
.