HEP Operator Distribucijskog sustava
Naslovna O Mojoj mreži Kontakt

Funkcionalnosti aplikacije Moja mreža su sljedeće:

Bez prijave

  • dostava očitanja brojila

Prijava putem korisničkog imena ili e-maila

  • dostava očitanja brojila
  • pregled očitanja i potrošnje (u kWh) u proteklim razdobljima
  • informacije o očekivanom datumu idućeg redovnog obračuna
  • informacije o privremenim prekidima opskrbe električnom energijom

Prijava putem sustava e-Građani

  • dostava očitanja brojila
  • pregled očitanja i potrošnje (u kWh) u proteklim razdobljima
  • informacije o očekivanom datumu idućeg redovnog obračuna
  • informacije o privremenim prekidima opskrbe električnom energijom
  • podnošenje zahtjeva HEP – Operatoru distribucijskog sustava d.o.o.

Česta pitanja

Zbog unapređenja sigurnosnih protokola i uvođenja naprednijih protokola zaštite privatnosti podataka korisnika, provode se promjene u načinu upravljanja korisničkim profilima aplikacije Moja mreža.
Aplikacija Moja mreža prije redizajna omogućavala je korisnicima mreže da se u aplikaciju registriraju i korisničke profile otvaraju samo na temelju e-maila i lozinke. Korisnicima je, međutim, već duže vrijeme na raspolaganju sigurniji način registracije u aplikaciju – korištenjem sustava e-Građani.
Pozivamo sve koji u aplikaciji Moja mreža imaju stare korisničke profile koje su otvorili korištenjem e-mail adrese i lozinke, a do sada se nisu registrirali korištenjem sustava e-Građani i svoje korisničke profile povezali, da to učine u što kraćem roku, a najkasnije do 15. studenog 2025. godine.
Ako se postojeći korisnik aplikacije Moja mreža do navedenog roka ne registrira u aplikaciju korištenjem sustava e-Građani, pristup starom korisničkom profilu bit će onemogućen.
Navedene promjene uvode se isključivo radi uvođenja naprednijih protokola zaštite privatnosti podataka korisnika te kako bismo osigurali visoke standarde sigurnosti usklađene s važećim propisima.

Na početnoj stranici aplikacije, u desnom dijelu naslovljenom Prijava, ispod teksta ili se prijavite putem sustava e-Građani potrebno je odabrati crveno polje Prijava.
Ovaj odabir preusmjerava korisnike na portal e-Građani.
HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. ne upravlja sustavom e-Građani - aplikacija Moja mreža samo jedna od građanima dostupnih usluga koje se odnose na Stanovanje i okoliš. Dodatne informacije vezane uz korištenje sustava e-Građani možete pronaći i korisničku podršku zatražiti ovdje.
Sustav e-Građani omogućava korištenje elektroničkih usluga za pristup kojima je potrebno posjedovati jednu od vjerodajnica (sredstvo prijave u sustav) odobrenih od strane Nacionalnog identifikacijskog i autentifikacijskog sustava (NIAS).
Vjerodajnicu već posjedujete ako imate elektroničku osobnu iskaznicu (eOI) i čitač ili koristite Internet bankarstvo. Popis vjerodajnica uključenih u NIAS koje vam omogućavaju prijavu na sustav e-Građani možete pronaći ovdje. Za pristup aplikaciji Moja mreža potrebno je posjedovati vjerodajnicu značajne ili visoke razine sigurnosti.

Nakon što se korisnik u aplikaciju Moja mreža prijavi korištenjem sustava e-Građani, u aplikaciji se automatski kreira novi korisnički profil u kojem su korisniku vidljiva sva obračunska mjerna mjesta (OMM) za koja ima sklopljen ugovor o korištenju mreže.
Kako bi korisniku sva njegova mjerna mjesta za koja ima sklopljen ugovor o korištenju mreže u aplikaciji Moja mreža bila vidljiva, HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. mora imati evidentiran OIB nositelja ugovora. Korisnike mreže koji su propustili dostaviti svoj OIB molimo da kontaktiraju nadležno Distribucijsko područje.
U dijelu Postavke, korisnicima koji imaju stare korisničke profile i koji su se u aplikaciju prijavljivali korištenjem e-maila i lozinke, na raspolaganju je Povezivanje s postojećim podacima prema uputama dostupnima na str. 23 i 24 Korisničkog priručnika.
Preporučamo korisnicima da u dijelu aplikacije Moja mreže Postavke, kojem se pristupa odabirom u izborniku s lijeve strane, provjere i urede svoje podatke.

Nakon odrađene prijave putem sustava e-Građani, korisnik se ne mora svaki put u aplikaciju prijavljivati korištenjem sustava e-Građani.
Budući da dostupnost funkcionalnosti aplikacije Moja mreža ovisi o načinu prijave u aplikaciju, važno je da se korisnik putem sustava e-Građani prijavi svaki put kada želi podnijeti zahtjev.
Ako se korisnik u aplikaciju prijavljuje kako bi dostavio očitanje brojila ili provjerio potrošnju – dovoljno je da se taj put u aplikaciju prijavi korištenjem kombinacije korisničkog imena/e-maila i lozinke. Kako bi korisnik mogao koristiti ovaj jednostavniji način prijave, potrebno je ili odraditi povezivanje s postojećim podacima ili urediti i spremiti podatke o korisničkom imenu/e-mailu te odrediti lozinku u dijelu aplikacije Postavke.
 Aplikacija se može koristiti i bez prijave. Korisniku je tada na raspolaganju samo dostava očitanja. U lijevom dijelu početne stranice aplikacije naslovljenom Dostava očitanja potrebno je upisati deseteroznamenkasti broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) za koje se dostavlja očitanje, odabrati Dostavi, a zatim unijeti očitane vrijednosti.

Novi korisnik korisnički profil u aplikaciji Moja mreža otvara prijavom kroz sustav e-Građani uz vjerodajnicu značajne razine sigurnosti priznatu od strane Nacionalnog identifikacijskog i autentifikacijskog sustava (NIAS). Aplikaciji se pristupa klikom na crveno polje Prijava putem sustava e-Građani.
Stari korisnici aplikacije Moja mreža koji se do sada ni jednom nisu prijavili korištenjem sustava e-Građani do 15. studenog 2025. godine imaju mogućnost sačuvati svoje podatke iz postojećeg profila. Potrebno je prijaviti se korištenjem sustava e-Građani i u dijelu Postavke odraditi povezivanje s postojećim podacima.

Portal e-Građani omogućava korištenje elektroničkih usluga za pristup kojima je potrebno posjedovati jednu od vjerodajnica (sredstvo prijave u sustav) odobrenih od strane Nacionalnog identifikacijskog i autentifikacijskog sustava (NIAS).
Vjerodajnicu već posjedujete ako imate elektroničku osobnu iskaznicu (eOI) i čitač ili koristite Internet bankarstvo. Popis vjerodajnica uključenih u NIAS koje vam omogućavaju prijavu možete pronaći ovdje. Za pristup aplikaciji Moja mreža potrebno je posjedovati vjerodajnicu značajne ili visoke razine sigurnosti.
HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. ne upravlja portalom e-Građani, već je aplikacija Moja mreža samo jedna od građanima dostupnih usluga u dijelu Stanovanje i okoliš. Dodatne informacije vezane uz korištenje portala e-Građani možete pronaći i korisničku podršku zatražiti ovdje.
Prijava korisnika u aplikaciju Moja mreža korištenjem sustava e-Građani i NIAS-a korisnicima pruža najvišu razinu sigurnosti i najširi spektar usluga koje mogu zatražiti elektronskim putem, uključujući i podnošenje zahtjeva.

Ako želite da Vam povijest postojećeg korisničkog profila ostane vidljiva, nakon što kliknete na Prijava e-Građani i potvrdite svoj identitet, u Postavkama je potrebno odabrati opciju Povezivanje s postojećim podacima.
Svoje postojeće korisničko ime i lozinku ili e-mail adresu (koju je potrebno verificirati) unesite u za to predviđeno polje.
Obračunska mjerna mjesta na kojima korisnik aplikacije nije stvarni korisnik mreže bit će moguće pratiti još samo u prijelaznom razdoblju.

Klikom na Zaboravljena lozinka otvara se dijaloški prozor u koji je potrebno unijeti e-mail adresu na koju će biti poslane upute za promjenu lozinke.

Aplikacija Moja mreža korisnicima ne omogućava samostalno dodavanje obračunskih mjernih mjesta (OMM).
Korisnik aplikacije koji je postao novi vlasnik i sklopio s HEP – Operatorom distribucijskog sustava d.o.o. ugovor o korištenju mreže, mora se prijaviti u aplikaciju putem sustava e-Građani, prilikom čega će se podaci o novom OMM-u automatski povući iz sustava i postati vidljivi unutar korisničkog profila.
Korisnik aplikacije koji u svoj korisnički profil želi dodati OMM za koji nema sklopljen govor o korištenju mreže, mora se također prijaviti u aplikaciju putem sustava e-Građani te u dijelu Korisnička podrška ispuniti kontakt formu i zatražiti dodavanje OMM-a u svoj korisnički profil uz dostavu odgovarajuće popratne dokumentacije.
  • Fizička osoba koja u svoj korisnički profil želi dodati OMM druge fizičke osobe (ili pravne osobe iz kategorije potrošnje kućanstvo), mora priložiti punomoć vlasnika OMM-a za pristup mjernim podacima i dostavu mjernih podataka putem aplikacije Moja mreža ovjerenu kod javnog bilježnika. 
  • Fizička osoba koja u svoj korisnički profil želi dodati OMM pravne osobe iz kategorije potrošnje kućanstvo, ne mora priložiti punomoć ako je u sudskom registru Trgovačkog suda zavedena kao ovlaštena osoba (vlasnik, direktor, prokurist) pravne osobe čiji OMM želi dodati u svoj korisnički profil.
Budući da ja aplikacija Moja mreža u dijelu funkcionalnosti koje se odnose na dostavu očitanja i praćenje potrošnje namijenjena isključivo korisnicima mreže iz kategorije potrošnje kućanstvo, dodavanje OMM-a iz kategorije potrošnje poduzetništvo unutar aplikacije nije moguće.
 
Korisnik koji se u aplikaciju prijavljuje putem korisničkog imena (e-maila) i lozinke, u svom korisničkom profilu vidi samo ona OMM koja su u korisnički profil aplikacije bila dodana prije redizajna. Bez prijave putem sustava e-Građani, nema mogućnost dodavati nova OMM. Pristup mjernim podacima i dostava mjernih podataka za OMM drugih fizičkih i pravnih osoba koje su ranije dodavali u svoj korisnički profil, bit će mogući još samo u prijelaznom razdoblju, a nakon isteka prijelaznog razdoblja može biti omogućen uz dostavu odgovarajuće punomoći.

Opći uvjeti za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom (NN 85/15, 49/20, 104/20, 100/22) propisuju da korisnik mreže ima pravo na pristup svojim mjernim podacima te da je dužnost HEP-Operatora distribucijskog sustava d.o.o. osigurati tajnost mjernih podataka iz baze mjernih podataka.

Očitanje stanja brojila uvijek možete dostaviti i bez prijave u aplikaciju pri čemu je potrebno unijeti deseteroznamenkasti broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) i očitane vrijednosti.

Zakonski propisano razdvajanje opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije provedeno je 2017. godine. Od trenutka razdvajanja djelatnosti HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. više nema uvid u račune kupaca, cijene električne energije, dugovanja i ostale poslove koji su nakon razdvajanja u nadležnosti opskrbljivača.
Budući da je aplikacija Moja mreža aplikacija HEP-Operatora distribucijskog sustava d.o.o., ona sadrži funkcionalnosti vezane za poslove u nadležnosti distribucije poput dostave stanja brojila, praćenja potrošnje (u kWh) i sl.

Kako biste putem aplikacije Moja mreža mogli podnositi zahtjeve, potrebno je zadovoljiti sljedeće preduvjete:
• prijaviti se u aplikaciju Moja mreža putem sustava e-Građani;
• u Postavkama ispuniti polja: Naselje, Poštanski broj, Ulica, Kućni broj te unijeti e-mail adresu klikom na Unos e-mail adrese;
• verificirati unesenu e-mail adresu.
Klikom na Zahtjevi u navigacijskoj traci otvorit će se padajući izbornici u kojima je moguće vršiti pretragu obrazaca zahtjeva i pregled predanih zahtjeva.

Klikom na Kontakt otvorit će se korisnički kontakt obrazac. U polju Upit za možete odabrati odnosi li se upit na IT podršku za aplikaciju Moja mreža ili na mrežnu djelatnost općenito, ispuniti tražena polja te kliknuti na Pošalji.

Informacije o aplikaciji

Detaljne informacije o korištenju aplikacije Moja mreža možete pronaći u Korisničkom priručniku

Predaja zahtjeva
Pregled očitanja i potrošnje električne energije
Informacije o očekivanom datumu idućeg redovnog očitanja
Informacije o privremenim prekidima u opskrbi

HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10 000 Zagreb

Izjava o načinu korištenja aplikacije Moja mreža