HEP Operator Distribucijskog sustava
Naslovna O Mojoj mreži Kontakt

Funkcionalnosti aplikacije Moja mreža su sljedeće:

Bez prijave

  • dostava očitanja brojila

Prijava putem korisničkog imena ili e-maila

  • dostava očitanja brojila
  • pregled očitanja i potrošnje (u kWh) u proteklim razdobljima
  • informacije o očekivanom datumu idućeg redovnog obračuna
  • informacije o privremenim prekidima opskrbe električnom energijom

Prijava putem sustava e-Građani

  • dostava očitanja brojila
  • pregled očitanja i potrošnje (u kWh) u proteklim razdobljima
  • informacije o očekivanom datumu idućeg redovnog obračuna
  • informacije o privremenim prekidima opskrbe električnom energijom
  • podnošenje zahtjeva HEP – Operatoru distribucijskog sustava d.o.o.

Česta pitanja

Novi korisnik prije prve prijave u aplikaciju Moja mreža treba biti korisnik sustava e-Građani te posjedovati vjerodajnicu minimalno treće razine priznatu od strane Nacionalnog identifikacijskog i autentifikacijskog sustava (NIAS). Aplikaciji se pristupa klikom na Prijava e-Građani.
Postojeći korisnik aplikacije Moja mreža istu može nastaviti koristiti sa svojim postojećim pristupnim podacima. U aplikaciju se prijavljuje kao i dosad, unosom svog e-maila i lozinke te klikom na Prijava.

Sustav e-Građani omogućava korištenje elektroničkih usluga za pristup kojima je potrebno posjedovati jednu od vjerodajnica (sredstvo prijave u sustav) odobrenih od strane Nacionalnog identifikacijskog i autentifikacijskog sustava (NIAS).
Vjerodajnicu već posjedujete ako imate elektroničku osobnu iskaznicu (eOI), korisnik ste internet bankarstva pojedinih banaka/elektroničkih servisa, student ste, djelatnik ste visokog učilišta ili djelatnik u zdravstvu. Popis vjerodajnica uključenih u NIAS koje vam omogućavaju prijavu možete pronaći ovdje. Za pristup aplikaciji Moja mreža potrebno je posjedovati vjerodajnicu minimalno treće razine.
Prijava korisnika u aplikaciju Moja mreža putem sustava e-Građani i NIAS-a korisnicima pruža najvišu razinu sigurnosti i najširi spektar usluga koje mogu zatražiti elektronskim putem.

Ako želite da Vam povijest postojećeg korisničkog profila ostane vidljiva, nakon što kliknete na Prijava e-Građani i potvrdite svoj identitet, u Postavkama je potrebno odabrati opciju Povezivanje s postojećim podacima.
Svoje postojeće korisničko ime i lozinku ili e-mail adresu (koju je potrebno verificirati) unesite u za to predviđeno polje.
Obračunska mjerna mjesta na kojima korisnik aplikacije nije stvarni korisnik mreže bit će moguće pratiti još samo u prijelaznom razdoblju.

Klikom na Zaboravljena lozinka otvara se dijaloški prozor u koji je potrebno unijeti e-mail adresu na koju će biti poslane upute za promjenu lozinke.

Aplikacija Moja mreža korisnicima ne omogućava samostalno dodavanje obračunskih mjernih mjesta (OMM).

Korisnik aplikacije koji je postao novi vlasnik i sklopio s HEP – Operatorom distribucijskog sustava d.o.o. ugovor o korištenju mreže, mora se prijaviti u aplikaciju putem sustava e-Građani, prilikom čega će se podaci o novom OMM-u automatski povući iz sustava i postati vidljivi unutar korisničkog profila.
 
Korisnik aplikacije koji u svoj korisnički profil želi dodati OMM za koji nema sklopljen govor o korištenju mreže, mora se također prijaviti u aplikaciju putem sustava e-Građani te u dijelu Korisnička podrška ispuniti kontakt formu i zatražiti dodavanje OMM-a u svoj korisnički profil uz dostavu odgovarajuće popratne dokumentacije.
  • Fizička osoba koja u svoj korisnički profil želi dodati OMM druge fizičke osobe (ili pravne osobe iz kategorije potrošnje kućanstvo), mora priložiti opću ili punomoć vlasnika OMM-a za pristup mjernim podacima i dostavu mjernih podataka putem aplikacije Moja mreža ovjerenu kod javnog bilježnika. 
  • Fizička osoba koja u svoj korisnički profil želi dodati OMM pravne osobe iz kategorije potrošnje kućanstvo, ne mora priložiti punomoć ako je u sudskom registru Trgovačkog suda zavedena kao ovlaštena osoba (vlasnik, direktor, prokurist) pravne osobe čiji OMM želi dodati u svoj korisnički profil.
Budući da ja aplikacija Moja mreža namijenjena isključivo korisnicima mreže iz kategorije potrošnje kućanstvo, dodavanje OMM-a iz kategorije potrošnje poduzetništvo unutar aplikacije nije moguće.
 
Korisnik koji se u aplikaciju prijavljuje putem korisničkog imena (e-maila) i lozinke, u svom korisničkom profilu vidi samo ona OMM koja su u korisnički profil aplikacije bila dodana prije redizajna. Bez prijave putem sustava e-Građani, nema mogućnost dodavati nova OMM. Pristup mjernim podacima i dostava mjernih podataka za OMM drugih fizičkih i pravnih osoba koje su ranije dodavali u svoj korisnički profil, bit će mogući još samo u prijelaznom razdoblju.
 

Opći uvjeti za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom (NN 85/15, 49/20, 104/20, 100/22) propisuju da korisnik mreže ima pravo na pristup svojim mjernim podacima te da je dužnost HEP-Operatora distribucijskog sustava d.o.o. osigurati tajnost mjernih podataka iz baze mjernih podataka.

Očitanje stanja brojila uvijek možete dostaviti i bez prijave u aplikaciju pri čemu je potrebno unijeti deseteroznamenkasti broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) i očitane vrijednosti.

Zakonski propisano razdvajanje opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije provedeno je 2017. godine. Od trenutka razdvajanja djelatnosti HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. više nema uvid u račune kupaca, cijene električne energije, dugovanja i ostale poslove koji su nakon razdvajanja u nadležnosti opskrbljivača.
Budući da je aplikacija Moja mreža aplikacija HEP-Operatora distribucijskog sustava d.o.o., ona sadrži funkcionalnosti vezane za poslove u nadležnosti distribucije poput dostave stanja brojila, praćenja potrošnje (u kWh) i sl.

Kako biste putem aplikacije Moja mreža mogli podnositi zahtjeve, potrebno je zadovoljiti sljedeće preduvjete:
• prijaviti se u aplikaciju Moja mreža putem sustava e-Građani;
• u Postavkama ispuniti polja: Naselje, Poštanski broj, Ulica, Kućni broj te unijeti e-mail adresu klikom na Unos e-mail adrese;
• verificirati unesenu e-mail adresu.
Klikom na Zahtjevi u navigacijskoj traci otvorit će se padajući izbornici u kojima je moguće vršiti pretragu obrazaca zahtjeva i pregled predanih zahtjeva.

Klikom na Kontakt otvorit će se korisnički kontakt obrazac. U polju Upit za možete odabrati odnosi li se upit na IT podršku za aplikaciju Moja mreža ili na mrežnu djelatnost općenito, ispuniti tražena polja te kliknuti na Pošalji.

Informacije o aplikaciji

Detaljne informacije o korištenju aplikacije Moja mreža možete pronaći u Korisničkom priručniku

Predaja zahtjeva
Pregled očitanja i potrošnje električne energije
Informacije o očekivanom datumu idućeg redovnog očitanja
Informacije o privremenim prekidima u opskrbi

HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10 000 Zagreb

Izjava o načinu korištenja aplikacije Moja mreža